موضوع: "نرم افزار"

دانلود نرم افزار اندروید کوثر بلاگ و آموزش نصب و استفاده از آن(جدید)

سامانه کوثر بلاگ از ابتدا تا کنون تحولات و پیشرفت های مختلفی داشته است. جدیدترین اقدام، تولید نرم افزار اندروید سامانه است که نکاتی در استفاده از این برنامه تقدیم می گردد. امید است که این نرم افزار گوشی همراه، موجب سهولت کار و در جهت تقدیر از تلاشگران و مسئولین مربوطه، ابزاری برای گسترش معارف ناب اسلامی باشد.

 

ادامه »

دانلود نرم افزار شبکه اجتماعی ایرانی سروش

شبکه اجتماعی سروش

بیایید در راستای حفظ و صیانت از اطلاعات شخصی و محرمانه خود و همچنین در راستای اقتصاد مقاومتی از نرم افزار شبکه اجتماعی بومی سروش استفاده کنیم . در زیر لینک دانلود نسخه گوشی همراه و رایانه برای شما عزیزان بارگزاری شده است.

نرم افزار تسبیح

گلچين بهترين مداحى ها و روضه ها در اپلیکیشن تسبیح

محمود كريمى
مجید بنى فاطمه
حميد عليمى و…

همين الان بر روی لینک زیر کلیک كنيد

       http://uupload.ir/view/4lf0_tasbih.apk 

Learn Quran v4.74 دانلود برنامه یادگیری قرآن برای اندروید

،نرم افزار آموزش قرآن،learn-quran

برنامه یادگیری قرآن کریم Learn Quran

اگر خواهان یادگیری خواندن قرآن کریم هستید پیشنهاد می کنیم از برنامه Learn Quran استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار امکان یادگیری نحوه قرائت قرآن کریم را خواهید داشت.

ادامه »

دانلود نرم افزار مدیریت دانلود

دانلود قوی‌ترین برنامه افزایش سرعت و مدیریت دانلود فایل از اینترنت (IDM v6.18)

 

 

 

 

 

 

 


 



Internet Download Manager 6.18 Build 11 Final Retail يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد.

ادامه »

دانلود نرم افزار دیکشنری

دانلود دیکشنری فارسی و انگلیسی Fastdic – Persian Dictionary 2.8.2


Fastdic – Persian Dictionary v2.8.2 یک نرم افزار فرهنگ لغت فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی با بیش از 100.000 لغت (بدون نیاز به اینترنت) است. این برنامه بدون نیاز به داشتن فونت فارسی بر روی تمامی دستگاه های اندروید قابل نصب می باشد.

ادامه »
1 3 4
  • شعار سال

    آپلود عکس
  • حاج قاسم

    آپلود عکس
  • نماهنگ زیبای مدافعان حرم

  • پند هاي امام علي عليه السلام

  • همسنگران

    همسنگران