موضوع: "اقتصادی"

استفتاء از مقام معظم رهبری در خصوص مقدار مهریه

مقام معظم رهبری، مقدار مهریه

در پی طرح برخی مباحث در خصوص اصلاح قانون مهریه و تعیین سقف برای آن، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به یک استفتا، تلویحا تعیین سقف برای مهریه را از نظر شرعی رد کردند.

 «اقتصادآنلاین» در ادامه نوشت: در فتوای مقام معظم رهبری در پاسخ به یک استفتا در خصوص تعیین سقف مهریه آمده است: «به طور کلی، در اسلام مهریه مقدار معینی ندارد، بلکه مقدار آن، چیزی است که زوجین به آن رضایت پیدا کنند. البته از طرف زیادی مستحب است که از مهر السنه بیشتر نباشد و مقدار مهرالسنة ۵۰۰ درهم (حدود ۱۲۵۰ گرم نقره) است و قیمت آن موکول به عرف بازار است.»

با دستور رئیس جمهور قیمت خودروها به قبل بازگشت

ایراخودرو ، سایپا

در اطلاعیه گروه صنعتی ایران خودرو عنوان شده، “براساس تصمیمات اتخاذ شده، محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو به نرخ فروش قبل از یکم آبان‌ماه بازگشته و افزایشی در آن اعمال نمی‌شود. برهمین اساس، دعوتنامه مشتریان با موعد تحویل آبان‌ماه مجددا صادر خواهد شد.
این اطلاعیه تصریح کرده، مبالغ مازادی که توسط مشتریان پرداخت شده نیز طی هفته آینده به حساب آنان مسترد خواهد شد. ایران‌خودرو تاکید کرده قرعه‌کشی فروش اخیر نیز، فردا شنبه براساس قیمت‌های قبل محصولات برگزار خواهد شد.”

ادامه »

فروش فوق العاده آبانماه محصولات ایران خودرو با افزایش قیمت

فروش،فوق العاده،ایران خودرو،آبانماه1400

طرح جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو با قیمت های جدید ویژه آبان ماه 1400 آغاز خواهد شد.
ه اطلاع عموم متقاضیان محترم و نمایندگی‌های مجاز میرساند شرایط فروش فوق العاده برخی از محصوالت ایران خودرو با موعد تحویل (حداکثر ۳ ماهه) و از طریق قرعه کشی به شرح جدول ذیل ارائه میگردد.

طرح فروش فوق العاده (با موعد تحویل حداکثر ۳ ماهه) برخی محصولات شرکت ایران خودرو (با روش قرعه کشی) مطابق جدول انتهای بخشنامه از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۹ شروع و تا پایان روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۰۸/۲۱ ادامه خواهد داشت.

تمامی شرایط قرعه کشی در این بخشنامه نیز اعمال خواهد شد. برای ثبت نام  اینجا را کلیک نمایید.

این خودرو‌ها بصورت سند آزاد عرضه خواهند شد.

شرایط جدید ایران خودرو آبان 1400

فتوای صریح آیت الله سیستانی درباره کالاهای اسرائیلی

آیت الله سیستانی،تحریم،اسرائیل

آیت الله سیستانی مرجع شیعیان فتوای صریحی را در رابطه با کالاهای اسرائیلی صادر کرد.
به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم رسانه‌های عراقی به نقل از دفتر مرجع جهان تشیع خبر دادند: هر نوع تجارت با کالاها و تولیدات اسرائیلی یا حامی رژیم صهیونیستی حرام است.

براساس استفای صورت گرفته در مورد نحوه تعامل تجاری با این نوع کالاها و مجاز بودن داد و ستد با مراکز یا فروشگاه‌‌هایی که برخی از سود خود را به حمایت از اسرائیل اختصاص می‌دهند تاکید شده است: تعامل و داد و ستد با تولیدات اسرائیلی و تولیدات شرکت‌‌هایی که به صورت مؤکد ثابت می‌شود از اسرائیل حمایت مؤثری دارند، جایز نیست.

دغدغه دائمی آقای رییس جمهور چیست؟

محمد مهدی رحیمی، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ‏بهبود معیشت و زندگی مردم، دغدغه دائمی آقای رییس جمهور است و وزرا نیز همدلانه و شبانه روزی این موضوعات را دنبال می کنند، در جلسات هیئت دولت هم صمیمانه اما با جدیت و کارشناسی مباحث روز از جمله ‎بورس پیگیری می شود.

آنها که مدعی هستند دغدغه سهامداران را دارند، ‎خبرسازی کذب نکنند.

 دغدغه رئیسی

 

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

آمریکا برگ برنده ای در مقابل مذاکرات برجامی ندارد

برجام،آمریکا،مذاکرات

رونده‌های هسته‌ای ایران در درجه نخست، یک مسأله سیاسی بوده و هست؛ هر چند حقوق بین‌الملل و سازمان‌های بین‌المللی ‌‌به ظاهر در این پرونده دخیل هستند، اما آنچه تحولات هسته‌ای ایران را رقم زده است، صرفا مسایل سیاسی است. 

ادامه »
  • شعار سال

    آپلود عکس
  • حاج قاسم

    آپلود عکس
  • نماهنگ زیبای مدافعان حرم

  • پند هاي امام علي عليه السلام

  • همسنگران

    همسنگران